Diety, odchudzanie Skuteczne metody na odchudzanie.

Zapraszam na mój blog o zdrowym odżywianiu - zycienadiecie.pl

Dieta Andersona

Dodany: 19.06.2011

Dieta Andersona jest wyśmienitym programem odchudzania dla osób zapracowanych, które swój główny posiłek spożywają późnym popołudniem lub wczesnym wieczorem. Dieta ta nie przynosi za sobą wielkiej utraty wagi, toteż odradza się jej stosowanie w przypadku osób w dużą nadwagą.

wórca diety, dietetyk Henry L.N. Anderson, dowiódł że niektóre ze składników nie mogą być ze sobą łączone, bowiem jest to niekorzystne i prowadzi do gromadzenia się tłuszczu w naszym organizmie.

Zestawianie ze sobą „dobrych” składników i spożywanie ich w odpowiedniej kolejności powoduje ich szybsze spalanie.

Dieta oprócz niełączenia produktów zakłada także konieczność jedzenia tylko wówczas, gdy jesteśmy głodni i spożywania takich ilości, by ten głód zaspokoić. Najprościej rzecz ujmując rano możemy spożywać jedynie owoce i soki owocowe, między godziną 12.00 a 16.00 – soki warzywne i warzywa, a od 16.00 do 20.00 można jeść wszystkie produkty, pamiętając o zasadzie niełączenia węglowodanów z białkami.

Przykładowe posiłki

Dodać tu należy, że podczas spożywania posiłków nie przyjmujemy żadnych płynów.

Dieta nie powinna być stosowana dłużej niż 2 tygodnie.

Picie dozwolone jest tylko między posiłkami.

Do godziny 12tej: sok pomarańczowy, banany, dojrzałe gruszki, winogrona.

Pomiędzy godzinami 12 a 16: sok pomidorowy, sałata z pomidorami i cebulą, orzechy.

Z kolei pomiędzy godzinami 16 do 20 jemy np. pieczone ziemniaki, kawałek chudego mięsa, sałata, zielony groszek, fasolka szparagowa.

Komentarze, opinie:

20.01.2016, pucek napisał/-a:

nie ma opini

Dodaj komentarz

Otyłość to choroba XXI wieku. Cierpi na nią coraz więcej osób. Mało kto zdrowo się odżywia, tym bardziej, że wszyscy są zabiegani przez co nie ma czasu na zrobienie czegoś zdrowego.